Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

27 April 2011

~Rajinkah aku??~

Salam...

Omg.... Blog = Sawang...

Aku tak tahu macam mana blog boleh bersawang ades....

Sekarang ni busy sangat sebab nak final exam...

Hek elehh.. orang lain dah start exam dah le... Korang tak exam lagi lewww... Euuuwwwww....

Eh over.. Hehehe....

Kenapalah aku asyik tumpu kat psikologi jer ehh... Macam mana dengan yang lain.. di anak tirikan... 

Tapi peningkatan yang amat memberangsangkan adalah.. Aku sudah mulai rajin study de library... Siang pegi .. malam pegi... masuk ni dua hari berturut aku study kat librari balik jam 2 pagi.. Yooy...


Hohh penat-penat... ni dah publish blog.. nak tido ahhh.. hehehe... daaaa...

Nota nak kena kaki:

Tiba-tiba rindu itu datang ke dalam diri... Kenapa kau terlalu manis...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails