Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

06 May 2011

~Bila diri dihargai~

Salam.... 

Ummm wangii... Bila terhidu bau perfume baru ni..Tiba-tiba teringat kat si Jejaka Masa Hadapan... Rindunya saya pada diri dia.. hehehe... 

*urk... aku ke ney... kekeke....*

Sejak ada Jejaka Masa Hadapan ini.. Hidup rasa semakin dihargai.. kerana itu saya sayang Jejaka Masa Hadapan saya.. Hehhee..

Wink ~~

Kadang-kadang teringat gak nak letak gambar Jejaka Masa Hadapan saya dalam blog ini.. Tapi takpe lah.. tunggu dah ke stage seterusnya baru letak yer.. Hehehe... Tapi ada gambar bersama my besfren dalam blog ni.. Harap Jejaka Masa Hadapan saya tak jeles yer... Tu memang my besfren yer...

Nota nak kena kaki:

Rasa excited rasa nye.. hehehe...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails