Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

04 May 2011

~Bila kabus~

Salam..

Kembali menari-nari laju jari-jemari ini di papan kekunci netbook yang diberi percuma oleh pihak TM.. Seringkali aku ingin pindahkan apa juga emosi dan perasaanku melaluinya terus terpapar di monitor netbook ini...

Namun jari-jemari seakan-akan kaku bila mahu berbicara langsung sebegini.. Moga-moga hari ini ada rajin yang menyelubungi diri. 

Mana pergi semangat....?

Kemana berlari semangat....?

Di mana mahu mencari semangat...?

Kenapa tiba-tiba semangat itu hilang...
Kadang-kadang aku ingin menjadi seperti orang lain.. Tapi bila sejenak berfikir.. Kenapa aku mesti begini.. Kenapa tidak bersyukur dengan keadaan yang ada sekarang ini.. Kenapa mahu berlebih-lebihan... Islam sendiri mengajar untuk bersederhana. Tapi kenapa aku sering mengungkit...

Walau tahu secara tidak sengaja. Namun itu bukan menjadi alasan untuk sering mengungkit...

Apa motif aku buat entry ini...??? Ades....

Nota nak kena kaki:

Rindu sangat-sangat kat Jejaka Masa Hadapan... Tapi nak buat macam mana.. dah macam ini cara yang dipilih... Sabar ye Fiza... Andai ada jodoh pasti akan bersama...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails