Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

18 July 2010

~Kata sinis ::::: Ternyata aku lagi sinis...::::~

Orang berkata:
"Ehh... beso bebeno dak ni.. sihat betol..."

Meh sini aku jawap:
"Mestilah kalo tak mesti aku ni bukan aku.. mesti aku ni orang lain kalo kecik bebeno"

Dan cuba plak ak ckp kat org tu plak:
"Ehh... keding bebeno dak ni.. huduh betol..."

Situasi disini adalah.. dua kata yang nada yang sama.. ditujukan pada orang berbeza dengan maksud yang berbeza.. namun kedua-dua kata itu ditujukan ikhlas dari hati... Dah mmg aku beso.. and mmg aku sihat pun.. (sambil jeling sinis sebab aku mmg tinggi so ak tgk korang tunjuk je la) dan ternyata apa yang aku ckp adalah betul jugak.. keding... dan ternyata sungguh huduh.... hahahaha

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails