Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

12 November 2010

~Bila masa aku amek ganja ni....?~

Assalamualaikum.. Salam berbicara...

Hari ini tengah aku sedang menjahit ala-ala perempuan melayu terakhir. Tiba-tiba henset aku berbunyi-bunyi lantang.. Cepat je aku capai henset, jarum jahit aku gigit guna gigi jer. Hahaha... Sekali Syed msg. Hehe... Seperti biasa. Cik Fizah Yang Chumils laa... ngeee~ Naseb boleh senyum lagi walau ada jarum kat mulut... Hahaha...~

Dalam conference yang sangat-sangat santai tu dia dok cakap la sangat letih kerja ni. Aku cakap la.. "kerja memang la letih. Makin kurus la ko eh.. Tak payah amik ICE dah .. hahaha... " Sekali dalam msg dia boleh menjerit... "banyaklah aku amik ICE" hahahaa.. macam la aku tahu dia tu tengah menjerit.. Tapi aku baca la ala-ala menjerit gitu...

Msg tu menyebabkan aku teringat waktu LI kat TM aritu. Aku kan memang berkepit dengan si Syed ni. So aku melepak kat dalam bilik kabel access dengan dia. Waktu tu Encik Zan pun ada gak dalam tu. So kitaorang bersembang-sembang la. Encik Zan ni bukak la cerita tentang orang curi-curi kabel ni selalu orang dadah ni. Kitaorg dengar jer la..

Dah tu dia cakap la. Kalo nak tahu orang amek dadah jenis apa kita tengok je bentuk badan dia. Aku dengan seyes dengar le apa Encik zan tu cakap. Dia cakap kalau orang amek dadah jenis ICE orang yang amek tu akan kurus cengkung. Secara automatik aku tengok syed sambil angkat-angkat kening aku... Ngeee...sekali dia paham pulak maksud aku. Menjerit dia ... Sebab memang dia kurus.. Cekung sikit kat pipi dia. Hahaha..

Dan pastu Encik Zan citer la lagi. Kalo orang amek ganja pulak badan dia mesti berisi.. Sekali paku dulang terbang kena kat aku. Syed boleh pandang aku sambil angkat-angkat kening dia... Aku pun apa lagi.. Eiiiii... mana de aku amek ganja la.... hahahaha...

Hahaha.. waktu kat LI aku selalu main angkat-angkat kening je ngan Syed ni. hahaha.. Cun....

Dah abes.. KEsimpulannya secara nyatanya aku nak cakap. Aku gemuk bukan sebab amek ganja yer... Hahahaha~


~Azim & Syed~ 


~Adik & Abg yang selalu meneman aku lunch kat Rahmaniah... Bila nak makan sekali lagi.. Bule makan kunda.. Megi goreng telur mata ngan nasi goreng telur mata... Hahahahaha~


Mood: Tak boleh tido macam mana ni... Sok kena bangun awal..
Jiwa : Hurm.. meletakkan harapan kepadaNya.. Moga ia milikku...
Cuaca:Malam sejuk...
Kewangan: ~EmpTy~


0 Komen:

Related Posts with Thumbnails