Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

11 November 2010

~Congratulation For Me~

Assalamualaikum... Aku rasa aku masih belum terlambat untuk mengucapkan tahniah kepada diri aku serta rakan-rakan yang lain kerana telah berjaya berkonvo bersama-sama. Kerana ini adalah perkara yang paling dirisau dahulunya. Yelah habis tak sama. Macam mana nak konvo sekali kan..

Posting kali ni. Tak banyak cakap. Enjoy da Picture ~

 ~It` me in this picture~

~Insyaallah akan ku usahakan untuk berkonvo dengan jubah ada 2 line~

 ~Wif my Emak and My Abah~

 ~Wif my Famili and Atuk~
Belakang kiri : Padil , Emak , Aku , Kak Ilah , Sarah
Depan kiri : Atuk , Abah
Tiada dalam gambar : Apit

 ~Hehe.. NC senyum tu kat aku.. tapi aku pandang kamera~

~Hehe.. Dalam hati NC " ish budak ni. aku pandang dia dia pandang lain pulak.. Hehehe" 
Ahli Senat di belakang : " Tak patut budak ni.... ish.ish"~

Apapun moga perjalanan aku selepas ini dipermudahkan. Moga bisa mengapai apa yang dikehendaki.

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails