Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

19 November 2010

~Coretan Hellow-hellow ~ Kisah orang lain pun ada henset gak

Assalamualaikum.. Salam hellow-hellow kembali..

Semalam aku pergi ke ipoh dengan menaiki kenderaan awam. Owh .. raya ke dua pun ramai gak yang keluar.. but... yang aku paling bengang bila berada didalam kenderaan awam ni adalah apabila ada makhluk tuhan paling seksi yang takde otak naik sekali.

Hellow.. orang lain pun ada henset jugak.. Tak payah nak tayang le henset korang tu. Ingat aku kisah ke... Pantang je bas tu senyap mula la... Pasang lagu kuat-kuat guna henset yang audio tu ala-ala pondan pencen... HEllow... ingat orang lain nak dengar sangat ke lagu yang korang pasang tu.. Daaaaa~~

Heii... takkan henset mampu beli.. earphone tak mampu beli... Takde pakej eh.. dapat free.. tu la tengin sangat sampai hilang semuanya.. Dengar sorang-sorang sudah le lagu yang entah apa-apa tu. Nak pasang kuat-kuat plak.. Bodoh la tu.. Takde otak kan... Biolll... (ampeh ko .. ilang sopan dan santun dalam blog ni..)

Hellow bai... aku rasa ko ni mesti first time dapat henset kan.. Peghak.. sangat... abes semua nak tunjuk.. Aku tau le henset aku cikai.. Boleh call ngan sms jer.. tapi pedulik apa aku.. senyap boleh tak.. Kang aku cakap " wei bodoh... boleh tak ko dengar je lagu ko tu sorang-sorang" jatuh plak imej depan awek dia.. Rasa nya awek dia pun menyampah ngan dia.. tapi tak taw la kalo awek dia sambung layan gak ngan mamat bodoh tu... 

Dah..dah.. sampai sini je.. aku malas dah nak tulis panjang-panjang kang ada plak lagi ngeri ayat aku kuar kan....

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails