Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

13 November 2010

~Do I Care About You....??~

Assalamualaikum Dan Salam Berbicara...

Selalu sangat dah aku ni mendengar @ membaca ayat-ayat...

" Wei... blog ko dah ruper galeri dah..."

"Isk.. banyaknye gambar kat pesbuk ko ni..."

"Huiyoo .. Dah ghuper albam gamba.."


Helllowwww... 
DO I CARE ABOUT YOU!!!

Hahaha.. ada aku kisah... daaaaa..!!!  suka hati aku la nak buat gane pong.. Eh.. Aku bukan marah tau.. Aku suka je orang tegur gitu. Tapi aku saje jugak nak buat posting ni. Sebab nak kabor skek nape aku suka banyak-banyak gamba ni...

(Sila baca dalam nada yang serius)

"Bagi aku, setiap detik yang berlalu adalah suatu kenangan yang berharga. Setiap detik yang dilalui membawa erti dan makna yang tersendiri walau situasinya adalah sama. Aku sayangkan setiap waktu yang berlalu. Ini adalah cara untuk aku mengabdikan segala kenangan aku. Aku juga menjadikan ia sebagai tempat memberi penghargaan kepada setiap detik yang ditempuhi. Ingin sekali aku kongsikan bersama semua namu ini lah medan yang aku pilih.."

(Sesi seyes dah tamat)

Tapi korang tahulah kan. Nanti mesti ada yang cakap kalo orang nak ekploitasi gambar ko macam mana...??? Hellowwww... Cantik sangat ke aku sampai orang nak potosop gambar aku.. Mana ada orang nak potosop orang gemuk-gemuk ni.. ada matching ker.... orang pun taknak tengok la.. Isk.. paling aku bosan.. ada sesetengah orang tu.. dok publish la tentang berhati-hati publish gambar-gambar ni.. tapi bila aku jenguk-jenguk pesbuk derang. Alah ada gak letak gambar. Baik letak gambar kambin. So jangan le nak suruh-suruh orang tapi dia pun tak buat...

Dah tu macam mana pulak dengan pihak Yahudi yang nak mengaibkan kaum wanita islam ni.. ( isk.. isu ni sensetip tak.. entah la.. tapi aku bagi je la pandangan aku.. ). Seperti yang dah termaktub Yahudi itu sememangnya jahat.. Jahat sehingga hari kiamat... Apa saja cara derang akan buat kalau rasa nak buat. Tapi kat aku, aku tak pernah tangkap gambar aib-aib ni. so kenapa aku nak terlalu risau. Kalau orang kenal kita pun orang tahu yang kita tak buat... Kalo ada gak gambar macam tu. terpulang nak percaya ke tak. Tapi tu lah bagi aku .. Aku tetap mahu berkongsi setiap detik.. BErani buat berani tanggung....

~Ok sampai sini je aku mahu berbicara lagi banyak bicaranya lagi banyak salahnya.. Mohon maaf atas segalanya..~

Mood: nO mOOd... MooDy...
Jiwa : I Miss Him Very MUch.. Aku bermohon agar doa ku di makbulkan.. AMIN..
Cuaca: Sejuk... Sejuk sangatt
Kewangan: Aku dah abeskan duit abah aku untuk berpoya-poya tadi...


0 Komen:

Related Posts with Thumbnails