Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

23 November 2010

~StoRy By StOrY for 23 Nov 2010~

Assalamualaikum.. Dan salam SBS kembali...

Hey... SBS kembali lagi.. Rasanya baru je aku tulis SBS ni.. dah ada yang baru lagi. Nampak sangat aku malas kan.. asyik nak buat SBS jer.. Hey2x..

~1`st StOry~

Tahniah kepada NurFahmi kerana berjaya terbang ke langit di UTM.. Isk-isk aku simpati ( dalam hati... hahahahahahahaha kan dah terguleks ko) Sian-sian calar dah seluruh badan ko. Paling aku simpati kat Lagenda ko.. Kesian Lagenda AGL tu.. Kesian kat dia.. hahaha...tak pelah takdir ko.. Dah le tak hensem excident la pulak.. Apa pun good luck paper ko yer.. Chaiyok-chaiyok..

~2`nd StOrY~

Tahniah kepada Raihan dan sekali lagi tahniah pada mung NurFahmi kerana dapat interbiu apakah itu.. PPPT... Moga success dalam interview yer.. Sesungguhnya didalam hati ini aku terlalu jeles.. Hahahaha. Aku tetap salahkan JobsMalaysia sebab aku tak dapat... Pedulik aku...... hahaha

~3`th StOrY~

Semalam Syed yang baik mesej lagi. Dia dok tanya bila aku berangkat ke Johor. Dia harap dapat jumpa sebelum pergi johor. Cakap rindu nak makan kundas.. Alah Syed... Ko cakap je la ko rindu kat aku sebenarnya.. Ish.. Cakap rindu nak makan kundas pulak.. Makan kundas ko ajak Azim pun bule.. Hahahaha.. Apa pun Aku rindu ko Syed.. Isk..ISk.. Aritu aku jalan depan rumah ko.. Tapi tak nampak plak ko sapu sampah pakai kemeja pon.. Hahaha...

~4`th StORy~

Kak Ilah sudah mahu pergi ke Perlis. Nampaknya aku kena mengambil alih tugasnya membasuh baju.. Aiyarkk malasnya aku.. Sabun basuh pun dah habes dah pun ha....

~5`th StOry~

Mak ngan Abah dah nak balek. Mesti pasni ramai tetamu yang datang. Aku plan nak beli Tepung Cucur segera tu je.. Best tak plan aku.. Aku rasa ya amat best sekali. Takkan nak bagi tetamu minum air jer.. Eii rasa serba salah plak kalo gituu.. Takpe esok aku tekad untuk membeli beberapa kampit.. haha..

~6`th StOrY~

Yeyy.. Aku akan mula berjalan-jalan kembali.. Heiya...Heiya... Heiya... 

24hb 11- Ipoh - Hantar Kak Ilah naik bas. Alang-alang g Tesco
27hb 11- Kg Bekor Manong dan Tambun Ipoh - Kenduri kawen Halija dan Norahah
28hb 11- Penang - Amek barang Apit kat USM
30hb 11- Ipoh - Kenduri doa selamat kat rumah Cu. Fikri nak bersunat 
02hb 12- KLIA - Mak & Abah balek dari Haji
10 & 11hb 12 - Karai - Irni nikah dan kahwin
15hb 12 - Batu Pahat - Daftar INSEP

Wahahaha.. Yue Sii...Yue Sii macam busy jer aku ni kan. Ini hanyalah planning semata-mata. Ikutla mana-mana yang aku nak buat.. Hehehe..

~7`th StOrY~

Bila nak dapat pasangan hidup ney...

~8`th StOry~

Bila nak kawen ney....

~9`th StOrY~

Aku cuak.. Aku cuak.. dapat ke aku sambung master ni.. isk.. Jangan jadi monster udah lew...

~10`th StOry~

StOry 7 & 8 adalah luahan jauh disudut hati dan sekadar untuk mencukupkan 10 stoRy. hahahaha

Daaaa~ dah habes dah SBS kali ni...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails