Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

24 November 2010

~Layan music dum..dum..dum...~

Assalamualaikum dan Salam berbicara...

Sejak akhir-akhir ini aku menjadi suka untuk melayan musik dum..dum..dum... Hehehe

Musik dum..dum ...dum yang aku maksudkan adalah sekang ni aku gilakan aksesori baru netbook aku ni. Sebenarnya ini adalah milik adik aku Si Padel.. Tapi seperti biasa aku buat harta aku sendiri. haha

Musik Dum..Dum..DUm yang dimaksudkan adalah...

~Picture kreadit to Yahoo Image~

Inilah dia semua lagu-lagu aku telah di dum..dum..dum kan oleh Evo 7.. Sonic Gear... Gambar ni aku amek dalam tenet jer. Tapi kat rumah ni memang sebijik macam tu. Aku mana ada kamera. Kamera aku g naik haji. Hahahaha

Lagi layan bila dengar lagu Maher Zain. Uisk.. Menusuk dikalbu. Nanti ada kete aku nak tambah system stereo dum..dum..dum.. la... hahahaha...


Sekian kisah musik dum..dum..dum.. aku.. Hahaha

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails