Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

25 November 2010

~Sesi Wish Meng'wish' kepada mereka~

Assalamualaikum.. Dan salam hari lahir ....

Hehehe... Sebenarnya aku dok meniru si Marlini (jangan marah yer) yang membuat posting kepada yang menyambut Hari Lahir pada bulan ini... 

Dan Aku...!!!!!!!!!!!!!!! Telah memilih dua orang untuk untuk ditujukan Happy BEsday.. Hehehe...


 Ini adalah aku.. Hehehe.. lama rasanya tak meletakkan gambar sendiri didalam posting sendiri. So aku pun menyelitlah... Haa... Menyibuk.... Daaaaa~~ ada aku kisah... blog aku ke blog ko.. hahaha

 "Allah Selamatkan Kamu...Allah Selamatkan Kamu.. dan Kamu... Allah selamatkan KAmu..."
 "Selamat hari jadi... selamat hari jadi kamu... selamat hari jadi....."

 ~1`st PerSon~


 Nurraihan Binti Husin @ Ahmad
25/11/??(Hehe...)

Dengan Ucapan Tulus Mulus :

~ Selamat Hari Lahir Yang ke Beberapa Puluh tahun.. Dah tak sebaya dah kita yer.. Rasa baru je bergembira bersama-sama ketika kita seusia.. Hehe
~ Semoga dimurahkan rezeki.
~ Semoga dipermudahkah segala urusan.
~ Semoga dipercepatkan jodoh dan mendapat suami yang soleh bisa membimbing rumah dan tangga..
~Amin~

~2`nd PerSon~


Syed Muhd Abdul Matin
(Isk aku tak tahu macam mana nak eja nama ko.. maap)
27/11/84 ( hehe.. yang ni aku tak kisah letak tahun.. haha)

Ucapan Khas Untuk Syed yang baek :

~Selamat Hari Lahir yang ke 26.. Hahaha.. dah tua dah ko kan...
~Semoga selalu berada didalam lingkungan rahmat Illahi dan sentiasa dipayungi dengan kasih sayangNya..
~Semoga dipermurahkan rezeki.
~Semoga mendapat kerja yang terbaik (sekarang ni pun dah baik dah)
~Semoga dipercepatkan jodoh dan mendapat isteri yang solehah bisa menemani dikala susah mahupun senang.
~Semoga tidak melupakan aku... ( Yang ni paling penting... Hahaha)
~Semoga dapatlah ko belanja aku nantikan.. Hahaha

~Amin~

Eh... Terlebih sudey meng`wish` kat Syed.. Jangan marah rehan.. 

~End for Wish menge`wish`~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails