Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

07 December 2010

~Aku dan Jarum~

Assalamualaikum dan salam sihat-sihat...

Isk.. aku masih merasa sakit ditangan aku.. Tempat MA tu amek darah...
Yelah aku tak boleh guna cara biasa tu..

Aku kena guna jarum jenis butterfly.. sebab kena amek kat tangan belah belakang...
Terasa uratnya bengkak sekang ni... Sakit rasa tangan ini.. Huwa...

Nampak tak tanda merah tu.. Tu la tempat kena cucuk tu.. Apa...? Kecik je.. ? Memang le kecik.. kalo besar maknanya dia guna jarum nak cucuk gajah... Huh.

Wa.. taket..taket.. Waaa

Sekang ni aku rasa tekak aku bengkak dan nak menelan pun payah.. isk.. aku ke yang baru balek dari Haji ni.. batuk-batuk.. isk..

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails