Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

08 December 2010

~Aku saket...Waa~

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

isk.. dalam posting yang lalu aku ada tulis aku rasa kurang sihat tak...?

Hahaha.. lepas je aku tulis posting tu...

Memang betul aku jadi sakit.. Waaa.. sehari aku tak ngadap lappy ni.. Sebab mengalami kesejukan yang melampau....

MySpace

Kepala pun rasa panas.. nafas pun panas.. isk.. memang aku dah demam.. wa...
Sekarang ni dah sihat sikit.. hulla.. hulla...

MySpace

Tapi masih berat sebelah rasanya pale.. isk...
MySpace

Moga-moga cepat sihat.. Amin...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails