Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

09 December 2010

~Aku sambung belajar.. Yeayy~

Assalamualaikum.. Dan Salam Berbicara...

Hahaha.. hari ni Brother Posmen yang hensem dah datang rumah...

Pin..Pin..Pin..Pin.. Aku ngan abah aku berlari-lari mengintai dari tingkap bilik kat atas. Aku tanya " Posmen ke tu, abah?" Abah aku jawap " Entah, tak nampak pun..."

Rupa-rupanya betul Brother Posmen yang hensem datang.. hehe...

Dia dengan bergayanya telah memberi aku surat ini...


 ~Di jamin Sampai Esok.. Har..Har...Har..~


 ~Rupa-rupanya surat ini yang sampai.. Har...Har..Har.. Buku tawaran Kemasukan UTHM.. Yeahh.. kembali menjadi student kembali.. hahahahahahahaha~


~Alhamdulillah.. Betul kata hati ku.. Aku akan berbahagia untuk menyambung pengajian. dan bukan ini masanya untuk aku bekerja.. Hehe.. Tukar kos..Tukar Kos.. har..har..har....~

Sampai sini saja cerita aku untuk kali ini.. Moga aku berbahagia dengan jalan yang telah ditetapkan olehNya.. Amin...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails