Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

09 December 2010

~Selamat tinggal.. waaa.waaa.. selamat kembali Ego~

Assalamualaikum... Dan salam menabahkan hati...

Huwaa... Gud Bye impianku nak ada kete...!!

Selamat tinggal dalam bahase melayu nye...!!

Nampaknya duit yang aku bagi kat mak aku buat muka kete.. aku kena amek balek... bUrOk SikU betOl la minah.... Isk.. Tidak..Tidak.. siku aku masih chantek cuma dah tak tajam je sebab lemak-lemak mula bermesra dengan lengan aku.. Huk Alohhh...

Terpaksa la aku korbankan pembelian kereta demi menyambung pelajaran.. Waaaa.. HArap berbaloi-baloi la pengorbanan yang tidak berapa ini....

Tabahlah wahai hati.. Esok aku nak pergi kedai beli polish motor paling mahal.. Nak kasi berkilat balek Ego aku.. Kita masih bersama sayang.... hahahaa.. ( waktu ni baru nak sayang balek Ego tu...)
Hahaha... naseb badanla labu.. Abah aku siap cakap.. Tak payahlah nak kejar-kejar beli kete lagi eh... Nanti-nanti baru beli... Isk.. Tahun depan aku mintak balek.. waaaaaa.. waaa.. tapi kalo belikan kete padil dulu pun tak pe.. dia nak second hand.. tapi sila jangan lupa kete aku yer.. wahahahaha


*Menabahkan hati.. sambil berkira-kira.. sok g berlatih bawak Ego balek la.. hahahaha*


0 Komen:

Related Posts with Thumbnails