Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

09 December 2010

~StoRy By StOrY for 10 Dis 2010 - Edisi malas~

~Assalamualaikum dan salam berbicara...~

Niat dihati aku nak menulis.. SBS hari ini.. So layan tiap-tiap story Yer...

~1`st StOrY~

Huhu.. naseb bek.. naseb bek... rupanya bukan hari jumaat malam kawan aku nikah.. Naseb aku tak semangat pergi lagi.. Hahaha.. kalo tak malu.. ooooo.. maluuuuu... Hahahaha..

~2`nd StORy~

Isk.. Hari ni pergi buat medical check up. Sekali tekanan darah aku sangat tinggi. patutlah aku tak berapa sihat .. Sejak kebelakangan ini.. Huwaaa.Huwaaa.. Tengkuk rasa tegang jer..

~3`th StoRy~

Terkilan dengan sikap sesetengah individu. Tadi aku melihat seorang ni dia sangat busy dengan hansetnye. orang bisnes kot.. sampai xboleh nak letak hanset.. Dia beli surat kabo kat ada pakcik tua ni.. Pakcik tu tadah tangan nak amek duit.. dia campak je duit kat atas kusi.. terkial-kial pakcik tu kutip.. inilah Melayu kita.. Bongkak dan Sombong.. tapi tetap tak sedar diri.. (ehh aku melayu jugak.. hurm.. aku pun selalu buat gitu kot...)

~4`th StOry~

Segalanya malas.. waaa. malas nyer.. malas.. nyer... dah le tu.. aku malas nak sambung dah.... nak kaler-kaler pun kan.. aku malas....

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails