Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

06 December 2010

~Shopping-shopping~

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Apa yang paling aku suka... Bila mak aku dah ada kat rumah... Hehehe.. Aku boleh shopping bergembira-gembira....

MySpace

Setelah sebulan lebih aku memendamkan perasaan untuk membeli itu dan ini.. Maka hari ini aku dapat membeli semua keperluan aku yang dah abes.. Opkos la barang-barang makeup aku... Semua dah abes.. compact powder dah abes dah.. foundation pun dah kuar angen je kalo tekan-tekan.. Eye liner aku tak payah cakap dah.. hahaha.. Aku je yang reti guna.. Kalo orang lain nak guna.. Sah-sah dah kena campak dah eye liner aku.. haha

MySpace

Hari ini aku dah bernekad untuk menukar warna bedak yang aku pakai.. Jenis masih sama tetapi kod warna yang berubah... Bedak yang dulu aku rasa terlalu gelap.. So aku tukar dari Deep kepada Natural... dan foundation pun aku try Natural Ivory.. Hehe.. harap takdelah gelap sangat aku pas ni..

MySpace

 Disimpulkan rupa-rupanya aku ni kaki shopping gak eh.. Tapi kena tengok tempat.. Tempat panas-panas buat aku malas berurusan membeli belah.. Hahaha

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails