Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

23 January 2011

~Aku jatuh chenta~

Hohoho~

Wahh tajuk entry aku.. Over sudEy....Hari ni nak berbicara apa eh... Apa-apa je la.. tapi macam bicara junk je.. takpelah release tension la katakan... * tah apa keje aku buat sampai tensen nye entah...*


Uols taw... aku sudah jatuh chenta.... Aiyark.. Gilak...Gilak.. Macam mana ney.. hari-hari aku makan kenyang * haha.. makan kat bumbung tinggi dan kedai mak jan* , mandi basah lenjun... tido lagi laa.. lena ya amat....

Tapi tulah... Eiii malu la nak cakap.... * GeDiks la lu.... cakap pun idak lagi...* Tapi ramai le orang yang aku jatuh Chenta.. Ececece....

First.. makhluk tuhan paling hensem... Arghhhhh.... histeria...histeria..... Pengsan~


~Hafiz Hamidun!!! Arrghh... Pengsan~

Kenapa kamu ni hensem bebeno.. Eiii.. rasa nak tumBok orang bila nampak mamat ney.. Hey..Hey.. Akulah pempolower * ehh apakah...?* yang paling setia kat HH ney.. Facebook aku ada.... Blog aku ada... Twitter pun aku ada.. Hahahahaha.. Caya la...

Kedua... pulak.. Arghh. pengsan dua kali... Jap-jap bangun jap... Sambung histeria.. hahaaaa..


~Ashraf Muslim... Arghh.. Kachak luar.. KAchak dalam *hurm yang dalam hanya tuhan yang tahu...* Warghh... gilak..gilak... bagaikan berada didunia khayalan... ~ 

Yang ni pulOks rasa nak terajang orang bila nampak mamat ni... Hey..HEy.. aku tanya ney.. kenapa ko hensem sangat haaaaaaa..... Tapi aku taw mesti dia ni jawab " Ini adalah anugerah dari tuhan.." Hahahahahahahahaha...... Argghh sambung pengsan....

Gile punya taste.. Yang hensem dan muka jambu semuanye aku suka... Tapi siapalah aku.. Hanya bidadari disyOrga .. Sedangkan mereka hanya gagak dirimba.. Ecece.. Ehh terbalek suDEy.... Tapi tulah.. ciptaan Allah swt ni semuanya sempurna... Yang mereka ada adalah perkara yang paling sempurna buat mereka... Sama seperti orang yang kudung... Kudung itulah yang paling sempurna dikurniakan kepada mereka...

Dan ada sorang ni lagi ... Yang memang first time aku tengok aku dah jatuh chenta.. Hahahaha


~Urk.. Justin Bierber.. dak kecik ney.. URk....YElah aura dia tinggi.. Hahaha~


0 Komen:

Related Posts with Thumbnails