Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

23 January 2011

~StoRy By StOrY for 24 Jan 2011~ Edisi bergambar

Hey Ho..

Yue Sii !!! Now is tyme for SBS.. But for this entry SBS will be with picture.. Hehe.. LoOks... new Improvement...... Ok Let`s we start now...


~First StOry~


Seperti yang dinyatakan.. Kerja aku nampaknye semakin berlambak... Yang dah setel hanyalah satu je.. Tu pun macam kena tengok balek untuk pembetulan atau penambah baikan... Yue kNow... me very enjoy wif subjek Pedagogi... YElah.. dia hanya berkisarkan tentang kaedah pengajaran dan pembelajaran yang kita sendiri akan lakukan.. So.. Secara tak langsung minat aku  terhadap Pedagogi menyebabkan aku dah siap dah part aku untuk report dan slide... 

Well... Aku rajen ke.. Aku tak rajen.. ada korang kisah.. aku pun tak kisah.. Yang pasti.. aku tahu korang punya part pun mesti kena siap sebelum habes cuti raya cina... Hahaha.. Kejam tak kejam... suka hati aku la...

Yang gambar buku berlambak tu... Tu rujukan untuk Falsafah... Omg..Omg... Pening kepala aku nak setelkan semuanya.. Hehehe... Apapun me enjoyzz wif me student life.. haha

~Second StoRy~



 Huhu.. for this second story... it all about my kerja sekolah maa... I must done my work before rabu.. Walaupun dateline dia this jumaat.. But aku kena pastikan aku siap awal dari dateline.. Tapi tu la sejak akhir-akhir ni perut aku tak boleh dihentikan dengan makanan.. mau taknye.. time makan aku dah berubah.. omg...omg.. fizah kaw diet ke... Ehh.. tidak...tidak.. aku just makan ikut tyme jer.. haha.. Mp4 tu penting yer... Sebab dalam tu je ada lagu nasyid... dalam netbook aku takde.. so dia memang penting didalam hidup aku.. Hehe... Kamus tu lagi penting.. sebab aku tengah kaji jurnal dalam english.. sepatah haram aku tak paham.. haha

~Third StoRy~


Story ketiga ni macam tah apa-apa.. haha.. Tapi penting juga Woooo... Aku kembali menggunakan sabun Tia Amelia.. hahaha.. Sebab sabun ni kompem boleh kita cerah cepat... But!!!! Remember... if you stop to use it.... ur face will gelap lagi daripada asal.. Haha.. Tapi tula.. kalau tempat lain.. Omg..omg... mahal beb.. SeplOh hengGet rege nyer... Tapi if uols buy it at Wellward Parit Raja.. You can buy it wif rege TujOh HenGGet SeteNgah OnLY.. Hahaha....

Haha... Tapi kalau kat Rumah Kuale ... I will buy it if my mum want to pay for it.. Hehehe... Tapi tak boleh lupa.. ada sekali aku pergi beli sabun ni dengan abah aku... Mula-mula kat kedai first aku tanya la...

Fizah Nak Guna Tia : Kak Sabun Tia ada tak kak...
Kak Jual Tia : Sorry la adeks chumils... takde la dah habes la sabun tia...

Dah tu aku ngan abah aku pegi la tempat lain... Sekali tak sempat lagi aku cakap...

Abah aku : Sabun ketiak ada tak.....?
Kak Jual Tia II :  Wut!!!
Fizah Nak Guna Tia : Urk.... Ops.. Sorry... He means Sabun Tia Amelia...
Kak Jual Tia II : Ohhh.. Ada..ada...

Ades.. sabo je la.. hahaha..

Nota nak kena kaki :

tOday... No BodY yang nak tanya khabar aku.. Isk.. Apakah diri ini....

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails