Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

14 November 2010

~Seruan Haji 2010~

Assalamualaikum... Dan salam bicara...

Dalam merasai kemeriahan untuk menyambut kehadiran Hari Wukuf dan Hari Raya Aidil Adha tiba-tiba aku terimbas kembali berkaitan dengan posting yang telah aku buat pada 3/11/2010

Seruan Haji <--- klik untuk baca arkib blog

Alhamdulillah kedua ibu bapa ku berpeluang untuk pergi menunaikan fardhu haji dimana ia merupakan rukun Islam yang ke-5. Aku mendoakan agar mereka dikurniakan tubuh yang sihat untuk menyempurnakan ibadah haji dan dikurniakan Haji yang mambrur.

Secara nyata aku menyatakan yang jauh dilubuk hati aku. Aku terlalu cemburu kan mereka. Berpeluangkah aku menjejakkan kaki di Tanah Suci tu ? Tertuliskah takdir aku yang menyatakan aku akan sampai kesana...?

Aku akan pastikan yang aku akan ke sana. Maka setiap perbuatan aku mestilah menuju kearah ia. Setiap doa mesti di pohonkan agar mencapai cita. Setiap usaha perlu harus menampakkan hasil.. Doa biasa mengubah segalanya...

Amin....

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails